Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Love ~ ~ ~ ~




Δεν θα πάψω να σ’αγαπώ, αλλά μην φοβάσαι δεν ελπίζω.....
Θα ήθελα τόσο πολύ να ήσουν κοντά μου τώρα.
Μου λείπεις κι αναρωτιέμαι αν είχε νόημα που έφυγα μακριά σου.
Η έλλειψη σου εδώ πονάει περισσότερο.
Χίλιες φορές αποφάσισα να γυρίσω πίσω κι άλλες χίλιες το μετάνιωσα, αφού ξέρω ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει.
Μη νιώθεις άσχημα καρδιά μου. Δε φταις εσύ.
Εγώ σ’αγαπώ…Εσύ δεν έχεις ευθύνη για τίποτα.
Είναι αδύνατον τα όνειρα να βγουν αληθινά.
Θέλω να ξέρεις κάθε φορά που κοιτάς το φεγγάρι, ότι εγώ το ανάβω για χάρη σου…
Όταν το φως του σε αγγίζει, είμαι εγώ αυτή που ονειρεύεται πως σε κρατάω στην αγκαλιά μου.
Τι κι αν βρίσκεσαι μακριά μου…
Η εικόνα σου δεν έχει ξεθωριάσει βρίσκεται πάντα εκεί στο μέρος της καρδιάς… της καρδιά μου που πονάει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου